Klacht: Telefonist liegt over alles

op 15 december 2017 over Zakelijk Voordeel in de categorie Energieleveranciers

Telefonist stelt dat ik al eerder via zakelijk voordeel ben overgestapt. Dit is niet waar.

Telefonist stelt dat ik nu bij NLE zit en via hun ben overgestap naar NLE. Dit is niet waar, ik zit bij Vandebron.

Telefonist stelt vervolgens dat hij dat ziet en dat mijn contract in maart af loopt. Dat is niet waar, mijn contract loopt in november af.

Telefonist stelt dat ik 800 euro bespaar als ik overstap via hun. Dat is gebaseerd op het gebruik van de afgelopen 2 jaar. Dat is zeer onwaarschijnlijk want mijn verbruikskosten zijn ongeveer 800 euro per jaar daar ik geen gasaansluiting heb en dus alleen elektriciteit af neem. Ik zou dus ongeveer gratis energie geleverd krijgen of misschien wel geld toe krijgen.

Daarnaast is er ongeveer 10 keer gebeld (denk ik want het is een anoniem nummer) en is de toon van de verkoper nogal betuttelend.
Alles is dus bij elkaar gelogen, om vervolgens ook nog mijn gegevens te willen verzamelen (Is dit uw adres?, etc). Ik heb toen de verbinding maar verbroken om erger te voorkomen. Dit lijkt me gewoon een vorm van oplichting.

Als de activiteiten van zakelijkvoordeel gestaakt worden of dit bedrijf een boete krijgt voor deze oplichtingspraktijken. Je mag best je product mooi afschetsen, maar feitelijk leugens vertellen is onacceptabel.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zakelijk Voordeel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door archytas2017