Klacht: telefonische niet afhandeling

op 09 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gebeld over een nieuwe aansluiting door KPN. Na 16 minuten te hebben moeten wachten werd ik er doodleuk uitgemikt en is de verbinding verbrokendode lijn,

Ik vind dit beslist niet kunnen. Ik wil hierover terug bericht krijgen.
0651234707

Gewenste Oplossing:

wanneer ik met een medewerker van 088 0063744 tw KPN netwerk heb gesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht lieuwetoren

6 maanden geleden - Ok hoor nog steeds niets van KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lieuwetoren