Klacht: Telefonische “actie”

op 06 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Begin mei heeft een collega van de staatslorterij contact met mij opgenomen en mij gevraagt of ik eenmalig mee wil spelen met de 10 juni trekking en hierbij kreeg ik dan een gratis lot. Dit heb ik toen toegestemt en ook duidelijk gezegt dat ik ook maar eenmalig mee wil spelen. Dit heeft die collega toen ook opgenomen en ondanks dat ik zei dat ik alleen mee wil spelen met de 10 juni trekking noemde die collega ook nog andere datums op zoals 1 juli en 10 juli. Tijdens deze opname heb ik opnieuw gezegt dat ik alleen mee wil spelen met de 10 juni trekking en niet met die andere trekkingen. Deze collega stemde dit dan ook toe en zei dat ik alleen maar met de 10 juni trekking meespreelde. Eind juni werd door jullie toch 2 keer geld afgeboekt waar ik niet op toegestemt had. Opnieuw contact opgenomen met een collega wat hier de bedoeling van is maar deze collega kon daar niks meer aan doen omdat het geld al afgeboekt was. Deze opname kan ook nageluisterd worden maar daar deed de staatsloterij zich niet de moeite voor.

Als de staatsloterij hiervoor zijn excuses aanbied en hier een vergoeding voor terug komt. Ik heb duidelijk aangegeven in dat gesprek dat ik eenmalig mee wou spelen. Nu moet ik nog voor de kosten opkomen.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 07 augustus 2016 om 11:36 geantwoord

Geachte mevrouw Seroo,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u dit bericht.
Vervelend dat u problemen heeft ondervonden.
Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat u op 29 juli 2016 telefonisch contact heeft gehad. Wij hebben helaas geen geldig telefoonnummer. Tevens heeft ons debiteurenbeheer ook geen contact kunnen krijgen.
In de voicelog wordt altijd aangegeven dat het een abonnement is voor 16 trekkingen en tot wederopzegging. Wij kunnen eventueel de voicelog voor u opvragen. Tevens heeft u de incasso na de trekking gestorneerd.
U kunt voor meer informatie contact opnemen met ons debiteurenbeheer op het telefoonnummer: 088 209 35 50. Zij kunnen u verder helpen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Maureen de Ruiter
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)
Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bo S.