Klacht: Telefonisch geen kontakt mogelijk

op 14 mei 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag geprobeerd telefonisch kontact te krijgen, maar ik heb al zeer veel minuten aan de telefoon gehangen, en er wordt niet opgenomen.
Wat ik wil weten is of mijn verhuizing doorgekomen is, welke ik via internet heb doorgegeven. Van Vitens krijg ik direct bericht , maar van Vattenfall krijg ik geen bevestiging.
Ik heb 29 april doorgegeven dat ik ga verhuizen. Ik wil graag zekerheid.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag bericht in mijn mailbox dat mijn verhuisbericht is doorgekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

4 maanden geleden - Beste Mevrouw Budel,Vervelend om lezen dat er verwarring is of uw verhuizing goed is doorgekomen. Ik zie hier nog geen melding van in onze administratie, maar het kan zijn dat deze nog verwerkt dient te worden. Mocht u dit toch nog met ons willen controleren, dan kunt u ons ook snel en eenvoudig spreken via Whatsapp op ons nummer 31 20 892 0230.Met vriendelijke groet,Tyas

Alle klachten die gemeld zijn door Maria.Budel