Klacht: Telefonisch contact Ikea waardeloos

op 18 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bel voor de vierde keer naar Ikea op verschillende tijdstippen en steeds hoor ik, het is momenteel erg druk.
Na 25 minuten heb ik de eerste drie keer opgehangen, nu hang ik al 43 minuten aan de lijn en nog steeds geen medewerker.

Belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Als ze wat meer mensen aannemen om telefoontjes te beantwoorden.

Of een terugbelverzoek kunnen accepteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.D.E.A.