Klacht: telefonisch bedrog aanbieding abonnement – internet enzovoorts

op 06 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Werd opgebeld met een aanbod internet en telefonie. Er is een contract opgestuurd voor internet, telefonie EN TV aansluiting. Dat was niet de afspraak!! Mijn belangstelling ging ALLEEN naar internet en telefonie uit. Bedrog!! Binnen termijn contract opgezegd. Is nu na 3,5 week nog steeds niet opgelost. Ik krijg alleen maar berichtjes dat mijn aansluiting vrijdag 6 juli zal plaatsvinden. De voice log die ze moesten opzoeken hebben ze nog steeds niet gevonden. Ik zou hierover binnen 4 weken bericht krijgen. Laatste dag is dan maandag 9 juli maar dan is alles al omgezet!!!!!!!!! Ik heb met Sven de Waele van Tele2 Troubleshootersteam gesproken en van dit gesprek een bevestigingsmal ontvangen.
Hij zou contact opnemen, moet nog gebeuren. Bij de helpdesk verschillende medewerkers gesproken waarvan sommigen ondeskundig en dom zijn. Zij kenden de heer de Waele niet. Ik sta machteloos.

Zo snel mogelijk het \'zogenaamde\'\' contract opheffen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 06 juli 2012 om 15:00 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er verwarring is ontstaan over de bestelling van de klant. Volgens onze gegevens is het probleem van de klant nog in behandeling bij de klantenservice. Wanneer een probleem gemeld is wordt er alles aan gedaan het issue z.s.m. te verhelpen. De bandopname wordt op dit moment opgevraagd en er wordt nog contact met de klant opgenomen worden om dit verder netjes af te handelen. Tele2 biedt excuses aan voor het ongemak.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Uhl