Klacht: Telefonisch abonnement

op 09 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8 mei jl. ben ik gebeld door een callcenter, dit ging via puzzelbrein. Ik kreeg hier een dame aan de lijn, die mij, voor ik het wist, een half jaar abonnement aansmeerde. Ik had volgens mevrouw 2 weken de tijd om dit op te zeggen, maar dit is er nooit van gekomen, dus krijg ik tot op heden verschillende aanmaningen, met een bedrag van €75,30. Het abonnement is na 2 weken van het telefoongesprek, met stilzwijgen verlengd. Ik heb hier over gemaild met hun, maar ik zit er een half jaar aan vast en het abonnement word per 28-12-17 pas stop gezet. Ook heb ik gezegd dat ze mij geen exemplaren meer hoeven te sturen, maar ook deze krijg ik gewoon binnen. Het telefoongesprek hebben ze mij toegestuurd, om te bewijzen dat ik heb toegestemd. Ik ga niet akkoord dat ik een bedrag moet betalen voor iets waar ik nooit om gevraagd heb. Mijn man heeft proberen te bellen, maar dan is het nummer niet in gebruik, terwijl dit nummer staat aangegeven op de site. Ik kan op geen enkele wijze tot deze mensen doordringen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk bekend word bij de meeste mensen, want ik zal vast niet de enige zijn, die hier in is getrapt. En ga ook zeker deze aanmaningen niet betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als deze aanmaningen worden ingetrokken en ik geen last meer heb van incassobureaus en op geen enkele wijze nog gebeld word door deze oplichters.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

5 dagen geleden - Geachte mevrouw van den Belt, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw van den Belt,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lucienne1771