Klacht: telefonisch aanbieding bedtreft internet aanschaf

op 20 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik werd benaderd via telefoon
werd mij verteld ik over kon stappen van ziggo naar vodafone
zonder problemen werd door hun de overstap geregeld hoefde ik niks voor te doen
tevens zou ik een monteur krijgen
ik zit dus vanmorgen te wachten op een monteur
er kwam geen monteur ik kijk op mijn rekening zie dat ziggo nog afgeboekt heeft
vervolgens bel ik vodafone die vertelde mij er is helemaal geen dossier
voor de overstap
dus ik zit aan dubbele kosten vast
en een monteur is alleen mogelijk bij glasvezel internet(werd ik dus aan de telefoon verkeerd voorgelicht)
de meid aan de telefoon zegt mij dat ze de voicelog op ging vragen duurt wel een paar dagen
maar ik maakte mij niet druk want heb 14 dagen bedenktijd

ik fietste naar de vodafone winkel in ede want vertrouwde het niet helemaal
aangekomen bij vodafone in ede gaven ze mij gelijk en belde deze meid naar vodafone om mij te helpen ze kreeg de zelfde meid aan de telefoon
die gaf de fout van hun toe maar konden er niks meer aan doen want hij was al tever doorgezet (wel raar want half uur daarvoor had ik der zelf aan de telefoon gehad van de klantenservice

die zij ze tegen de meid van de klantenservice kunnen we hem niet stoppen en opnieuw aanmelden nee want de 14 dagen waren dagen waren gisteren voorbij
hoe kan je nou 14 dagen bedenktijd op een product hebben
als je nu je het pakket pas 2 dagen terug binnenkrijgt en het de 20-05-2016 pas in gaat
dus word je foutief voorgelicht en moet ik deze kosten maar slikken
(ondertussen in de winkel meerdere medewerkers staan erbij
zeggen allemaal hetzelfde dat dit niet mag wat de klantenservice doet
geven mij het advies als je een aanbieding doen van maand gratis ter compesatie hoef ik niet akkoord te gaan want mij huidige abbo is duurder en loopt ook nog
en kom ik thuis op aanraden van de medewerkers van sluit evengoed maar even aan om te kijken
blijkt het ook nog is niet te werken naar behoren en moet extra afstandsbediening gebruiken want ik met andere provider ook niet nodig was
dus ben er mooi klaar mee
wil dit opgelost zien
in de vorm van beeinding van mijn contract
aangezien het allemaal begint met foute voorlichtingen in 2 telefoon gesprekken die gevoerd zijn is mijn vertrouwen in dit bedrijf weg

wanneer dit stopgezet word
want ga deze kosten niet betalen
en ook niet verder in zee met een bedrijf die fouten toegeeft en niet eens een goede start kan maken

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht nandreazzoli

7 maanden geleden - Klacht inmiddels opgelost Niet door vodafone door mezelf Door ze plat te bellen en aandringen dat een excuus niet tegenover staat betreft mijn kosten en ik anders procedure start Word het nu eindelijk vergoed Andere klachten deden ze niks mee maar heb zelf alles al geregeld

Alle klachten die gemeld zijn door nandreazzoli