Klacht: Telefoninsche berijkbaarheid

op 11 oktober 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ik ben nu een half uur aan het wachten om iemand aan de lijn te krijgen voor een simpele vraag over mijn bij geboekte bagage die niet op mijn e-ticket staat vermeld.
Nu ik hier op deze site de klachten lees zie ik dat ik niet de enige ben die verontwaardigd is over de belachelijke lange wachttijd.
Tevens zie ik andere klachten waarvan ik denk dat ik het nog makkelijk heb.
Op de website self kan je niet zo 123 de antwoorden op de vragen vinden en ook om via chat of email contact te zoeken is niet gemakkelijk. Je moet inloggen met Facebook of messenger. Waar slaat dit nou op. Er zijn toch wel andere mogelijkheden om iemand te woord te staan. Bijv. inloggen met boekingscode en zo dus snel via een interne chat iemand spreken of een terugbel oproep plaatsen.
Ik vind het raar dat zo’n dure maatschappij zo slecht te berijken is en zo veel klachten ontvangt. Volgende keer vlieg ik weer lekker met Swiss of via Brussel.
Tip voor reizigers, als je via tix.nl boek kunt u het omboeken etc. veel sneller regelen door hun te bellen dan de maatschappij. Over WTC heb ik geen goed woord, die hebben mij een omboekverzekering verkocht bij een ticket die ik vervolgens niet kon omboeken en ze lieten mij mooi in het buitenland zitten. Tix daarin tegen belt je gelijk terug als je in het buitenland zit en doen alle moeite om je probleem op te lossen en zijn erg vriendelijk.

Als KLM telefonisch te berijken is binnen 15 min. Als je het mogelijk maken om via chat iemand te spreken zonder inloggen van externe partijen. Niet iedereen heeft faceboek of messenger.

Als de wachtijd langer dan 15 min. Dit aangeven ook na 5 minuten wachten.

Inmiddels zit ik al 40 min te wachten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivvklm