Klacht: telefonerende onoplettende chauffeur

op 18 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige keer heb ik geen klacht ingediend maar nu zat ik weer bij dezelfde chauffeur in de bus.
Deze chauffeur zat de eerste keer ( helaas zat ik toen alleen in de bus) zeer luid bellend in half nederlands half buitenlands te bellen en reed daar door erg lomp en onoplettend en het gaf mee een onveilig gevoel.
Op vrijdag 11 augustus had ik dezelfde chauffeur op lijn 8, om 9.17 van af het CS Den Bosch. bus nummer 8129. Weer zat hij luid te bellen in NL en het buitenlands en reed hij ook weer erg lomp en onoplettend. Er stapte met mij een mevrouw uit bij het JBZ en we spraken met elkaar over het onveilige gevoel wat we hierdoor hadden en spraken de angst uit dat dit mis moet gaan als deze man zo blijft rijden.

Buiten het feit dat bellen tijdens je werk erg ongepast is.

Als deze man wordt aangesproken op zijn gedrag en dat hij er mee stopt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 augustus 2017 om 17:21 geantwoord

Beste Caatje75,

Niet leuk om te lezen dat je tot 2x toe een angstig gevoel hebt gehad in de bus. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht en opgepakt worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam