Klacht: Zonnet geblokkeerd, Tele2 doet niets

op 16 mei 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zonnet webmail account is zonder opgaaf van reden geblokkeerd. Bij navraag (klantenservice) verschuilen ze zich achter het AVG omdat ze zeggen geen gegevens van mij te hebben. Dit is onzin. Toen ze zonnet overnamen hebben ze ook mijn gegevens overgenomen. Ik denk zelf dat dit een grove manier is om hun (gratis) klanten te dumpen. Ik vraag me ook af of het legaal is? Samen met mij zijn er nog honderden gedupeerd. Ik heb niet het gevoel dat Tele2 zich om zonnet klanten gaat bekommeren. Ik heb er al 20 jaar dankbaar gebruik van gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik gewoon weer in kan loggen bij mijn zonnet webmail account.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door worstebrood