Klacht: wel aanbetaling, geen bevestigingsmail

op 25 juni 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gistermiddag rond kwart voor 12 heb ik een aanbetaling gedaan van 641 euro voor een abonnement met telefoon. Tot op heden heb ik nog niks gehoord van tele2, geen bevestiging, geen mail van amp helemaal niks. Ik heb meerdere malen contact gezocht via het forum van tele2, via Facebook en telefonisch. Maar niemand kan mij vertellen waar de mailtjes blijven of hoe het nu verder gaat. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben of ben ik straks mijn geld kwijt? Het gaat niet om een paar tientjes ofzo… je word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd! Ik wil nu graag duidelijkheid!

Gewenste Oplossing:

wanneer ik een bevestigingsmail krijg of dat mijn gekd nu terug gestort word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy1407