Klacht: Wachtijden

op 10 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds eerder heb ik gevraagd aan wie het toestel geleverd is met nog andere vragen. Nooit antwoord gehad. Nu heb ik het nodig voor een rechtszaak.
Na heel veel gebeld te hebben werd ik naar het klachtenformulier verwezen. Ingevuld en een brief per post gestuurd. Ook naar hun bezorgdienst gebeld. Tele2 verwees mij daarnaar. Steeds erbij gezegd dat er nu spoed bij was. Uitstel van de zaak aangevraagd tot 10 oktober. Wederom nog geen antwoord. Nu uitstel tot 17 oktober. Vandaag weer gebeld. Eerst met bezorgdienst. Zij mochten geen gegevens leveren dat kan alleen de provider vragen.
Weer Tele2 gebeld ja de juridische dienst heeft een wachttijd van meer dan 4 weken. Dit is toch te gek. Het call centrum kan geen contact opnemen met de juridische afdeling.

Gewenste Oplossing:

Direct antwoord zodat de rechtszaak de 17de kan door gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adila