Klacht: Waardeloos 4G internet

op 10 mei 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wachten al maanden op een glasvezel aansluiting van Tele2. Dit loopt vertraging op door gemeente en waterschap, die zelfs de meest normale aansluitingen pas na 8 weken kunnen beoordelen.
Tele 2 heeft ons een 4G kaart abonnement verkocht om in de tussentijd wel internet te hebben. Wat een waardeloos netwerk. Wij worden 40 tot 60 keer per dag er uit gegooid. Ben je net een e-mail aan het beantwoorden dan is de verbinding weer verbroken en kun je weer helemaal opnieuw beginnen. WIj zitten niet in de Bush Bush, wij zitten in Vianen, het middelpunt van Nederland, zelfs hier geen behoorlijk bereik.

Gewenste Oplossing:

1: Als de glasvezel verbinding er eindelijk is.
2: Als de 4G verbinding stabiel en goed is, zodat wij gewoon kunnen werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ernst hendriks gravure85