Klacht: Verlenging

op 29 juni 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 24 juni 2020 abonement verlengd maar door de medewerker is er een fout gemaakt. Heb de zelfde dag meerdere keren gebeld. Uiteindelijk is er beloofd om het gesprek terug te luisteren en zou de volgende ochtend terug gebeld worden. Maar dat is ook niet gebeurd. zelf weer terug gebeld wordt er gezecht dat ze een mail sturen naar die medewerken zodat ze me terug belt maar dat is ook weer niet gebeurd.
ZO KAN JE NİET MET KLANTEN OM GAAN .Nu heb ik ze weer aan de lijn wordt weer van kast naar de muur gestuurd DİT KAN NİETTTTTT. Eınd resultaat is weer de boel bedriegen niks geregeld. Heb rechtbijstand gebeld gaan een zaak beginnen.

Het is vandaag 29-06-2020
Vanaf vanochten weer bellen met tele 2 ze hebben gezegt dat nu de verlengıng gedaan kon worden en dat ik de mail van ıdeal link zou krijgen.
Om 17.00 uur terug gebelt en word mij verteld dat de abonement niet verlengd maar ik krijg wel een mail van AMPgroep dat ze een afsraak willen maken voor bezorgen van telefoon. Later op de dag krijg ik een mail dat tele 2 de order heeft geanuleerd HOE KAN DITTTTT
Ik heb ze in de middag gebeld om dit te vragen hangt medewerker ZO MAAR DE TELEFOON İN ME GEZİCHT OPç
Heb zo juist mijn advocaat in geschakeld ik lom er niet meer mee uit heb minimaal 20 medewerkers gesproken en elke medewerker verteld wat andersç De medewerker van vanochten had beloofd dat het nu geregeld was.

per direct met oplossing komen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nurtje