Klacht: vergoedingenstaat

op 25 juli 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De vergoedingenstaat is bedoeld als service Deze ontving ik op 3x
A4 over mijn kostenpost als vergoeding aan de bank die ik zelf ook kan uitrekenen. Ik moet overal voor betalen , bank-overzichten, betaalkaarten, enveloppen omdat ik gedwongen wordt tot internetbankieren. Dat is geen service van de bank maar een uitsparing van kosten m.n. van personeel
Persoonlijk contactservice is niet meer mogelijk, even zo als ik het bankkantoor binnenloop. Mensen zijn allervriendelijkst maar als ik vraag om het bedrag van een automatische afschrijving te veranderen kunnen en mogen ze niets voor me doen.
Maar…..het vergoedingenstaatje krijg ik als service Vroeger was de bank er voor de klant ,tegenwoordig is het andersom. Nu mag je het allemaal zelf regelen Als de bank dreigt om te vallen mag de klant met belastinggeld meebetalen Dat noem IK nog eens service

m.v.g.van een boze ( in uw ogen ouderwetse ) klant

Dat zal niet haalbaar zijn met alle automatisering maar ik vind dat de ING wel ver gaat. Wanneer het personeel in de kantoren enkel wat rond loopt met koffie etc en niets aan service kan verlenen blijf ik dat een kwalijke zaak vinden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.Hoyng