Klacht: verdwaalde toestel

op 15 januari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag de heer mevrouw

Ik heb 3 maanden terug mijn abonnement verlengd . ik kreeg mijn toestel binnen en de camera bleek defect de zijn heb de toestel zelfde dag nog opgestuurd. later kwam tele2 met het verhaal dat ze de toestel niet hebben ontvangen en niet is aangenomen door hun medewerker. na een lange zoektocht via postnl bleek toch dat de toestel was aangenomen door een medewerker van tele2 we zijn nu al 3 maanden verder en ze konden nu pas mijn abonnement stoppen . ik vroeg een extra korting voor het laten wachten van 3 maanden . en ze kwamen met een bedrag van 5 euro korting op mijn abonnement alsof ze een kind een snoepje geven voor het excusses

Gewenste Oplossing:

ik wil minimaal €200 euro korting op het toestel en een korting op mijn abonnement als dat niet het geval word . als de gespreken met tele2 word opgenomen door mijn toestel dus ben ik van plan om juridische maatregelingen te nemen want weet dat ik strak in mijn schoenen sta

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ramazan1212