Klacht: Unlimted data niet echt unlimited

op 31 juli 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb voor mijn tablet een zakelijk unlimited data only abonnement afgesloten. Op het moment dat ik over het dag limiet heen zit kan ik dit gratis aanvullen door een sms te sturen naar Tele 2 of via de applicatie. Maar hier zit het probleem ik kan namelijk geen gebruik maken van de app omdat deze enkel voor particulieren is. Verder kan ik met mijn data only abonnement geen sms versturen.

Na meermaals contact hierover over gehad te hebben met Tele 2, kwamen ze met een ‘oplossing’. Namelijk een duosim. Twee simkaarten waarvan er een voor mijn tablet is en de andere ik in een ‘simple’ telefoon kan doen om de sms mee te versturen. Ik moest dus ook nog een nieuwe telefoon aanschaffen van hun. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om dit te doen en dan op het moment dat ik over mijn dag limiet heen zit de simkaart uit mijn particuliere telefoon te halen om zo met de andere simkaart een sms te versturen. Ik moet dus altijd die extra simkaart los bij hebben.

Vandaag de duosim ontvangen en hun ‘oplossing’ maar eens geprobeerd. Helaas werkte het niet zoals ik al verwacht heb.
Omdat ik namelijk een data only abonnoment heb kan ik uberhaupt geen sms versturen en werkt deze ‘oplossing’ dus niet. Ik had Tele 2 dit al gemeld alvorens ze de duosim opgestuurd hadden maar ze vertelde me dat dit gewoon mogelijk was. Dus nu heb ik praktisch gezien een 5GB abonnement voor de kosten van een unlimited.

Op het moment dat ik met mijn unlimited data only abonnement daadwerkelijk kosteloos kan aanvullen als ik over me daglimiet heen zit.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sirjoj