Mijn Klacht:
25 januari nieuwe Samsung Galaxy S21 FE besteld. Paar dagen later werd een leeg doosje bezorgd. Moest een onderzoek worden ingesteld door Tele2 bij PostNL. PostNL heeft zelf ook onderzoek gedaan en echter al na 1 week aangegeven dat het bij hun in het sorteercentrum is gebeurd, dit konden ze zien aan het gewicht van het pakket.
Tele2 stuurde een e-mail met uitleg, zij zouden een onderzoek starten en ik moest daar in een REPLY op die betreffende e-mail goedkeuring voor geven. Dit heb ik gedaan. Ik zou binnen een week teruggebeld worden. Niet gebeurd. Weer gebeld. Zij gaven aan dat ze het formulier nét een half uur daarvoor was binnengekomen en dat de afdeling fraude er mee aan de slag zou gaan.
Week later: niets gehoord.
Inmiddels 10 (!) keer zelf gebeld naar tele2, elke keer hetzelfde verhaal uitgelegd aan een nieuwe medewerker. Er is mij 2 keer gezegd dat het formulier binnengekomen was en dat het onderzoek gestart zou worden, dat ik geduld moest hebben en dat zij mij zouden bellen.
Tot ik begin maart het helemaal zat was en mij echt kwaad heb gemaakt.
Toen werd er aangegeven dat zij nooit een enkele mail van mij ontvangen hadden en dat daarom het onderzoek nog niet liep. Daarna weer opnieuw toegestuurd terwijl ik aan de telefoon zat met ze, toen kwam het wel binnen maar toen was de datum verlopen (logisch, die was van 27 januari). Dus toen moest ik opnieuw dat formulier uitprinten, invullen en opsturen. Ik heb geen printer dus dit de volgende dag gedaan. Gebeld om te checken of het binnen was. Weer niet. Dus nog eens gedaan.
Nu was dan EINDELIJK de ” case ” aangemaakt. Half maart jl. inmiddels. Ik zou binnen 3 werkdagen worden teruggebeld. Niet gebeurd. Ik heb gebeld op zaterdag 19 maart. Klantenservice gaf aan dat ze in afwachting waren van PostNL. Weer werd mij gezegd geduld te hebben, wéderom binnen 1 week worden gebeld over de status van het onderzoek.
U raadt het al: niet gebeld. Het is inmiddels 2 maanden na dato en ik heb nog steeds geen telefoon, ik voel mij niet serieus genomen, ben al uren van mijn tijd kwijt aan bellen en e-mailen, mijn huidige telefoon is kapot en ik moet écht een nieuwe. Ik ben woest en had het liefst alles teruggedraaid als dat kon.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een nieuw toestel toegestuurd krijgen en een compensatie voor de 2 maanden waarin ik mijn toestel niet heb gehad. Daarnaast zou ik het schappelijk vinden als de prijs van het abonnement wordt aangepast naar wat de Samsung Galaxy S21 FE nu waard is.
Ik zou pas écht bij Tele2 blijven hierna, en mensen Tele2 ook aanraden als er een compensatie of korting word gegeven voor alle stress, frustratie en moeite die deze ellende mij gekost heeft.
