Klacht: televisie en internet

anjadee op 28 januari 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds enkel dagen kan ik weer geen televisie kijken en is mijn internet dramatisch slecht. Iedere keer moet ik volgens de virtuele assistent het dure servicenummer bellen, waar ik vervolgens iedere keer alles moet checken (gisteren drie keer per dag) en uiteindelijk nog niks het doet. Nu krijg ik weer een nieuwe kabel toegestuurd terwijl mijn kabel eerst okay was. Dit is niet de eerste keer dat ik geen televisie heb, het gebeurt een paar keer per maand. Ik vraag me ook af waarom ik het volledige abonnementsgeld moet betalen terwijl ik maar een gedeelte van de tijd gebruik kan maken van mijn pakket. Ik kreeg te horen dat ze dit zouden compenseren als ik weer televisie zou hebben, ik hoed dan alleen maar het dure service nummer te bellen. Ik ben door ziekte vrij veel aan huis gebonden, en het zou prettig zijn als dit allemaal weer normaal werkt.

Ik wil dat ik televisie kan kijken, dat mijn internet het weer doet zoals eerst en ik wil financieel gecompenseerd worden, inclusief mijn telefoonkosten.Verder zou het prettig zijn als iemand eens zou kunnen uitleggen waarom je 5 verschillende antwoorden krijgt als je 1 vraag stelt. Ik vind dat niet klantvriendelijk.

Bericht van Tele2

11 jaren geleden - Tele2 is actief op veel verschillende social media kanalen. Met ingang van januari 2013 heeft Tele2 daarom besloten om niet langer actief te zijn op Klacht.nl. We willen ons volledig focussen op onze andere contactkanalen en helpen je graag daar verder. Heb je vragen over of ervaar je problemen met de diensten van Tele2, stel je vraag dan eens op ons forum; https://forum.tele2.nl/. Daarnaast heb je de mogelijkheid om te chatten met een medewerker, je vraag te stellen aan de Virtuele Assistent of bekijk de andere mogelijkheden op www.tele2.nl

Alle klachten die gemeld zijn door