Klacht: TELE2 hard bezig ZWARTE SCHAAP PROVIDERSKUDDE te worden

a.smulders op 24 januari 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben ook sinds oktober 2012 bezig om een en ander op de rit te krijgen. Heb vorige week mijn vierde brief gestuurd. Slechts eenmaal heeft men de moeite genomen om iets op te lossen. Dat heeft 2 dagen gewerkt.

De stand tot heden:
Ik kan nog steeds niet naar buiten bellen. Inmiddels gelukkig wel weer te bereiken van buiten (heeft 3 maanden geduurd).
Vandaag kwam ik er achter dat ik met mijn emailadres en wachtwoord niet meer op de server van tele2 kan komen dus vanaf vandaag ook nog eens onbereikbaar geworden voor email.
Mij was verzekerd dat ik met draadloos overal verbinding zou hebben in mijn huis. Ik ben bereid eventueel een router toe te voegen hoewel men mij had verzekerd dat dit niet nodig was.
Ondertussen krijg ik allerlei vage rekeningen voor niet geleverde diensten.
Hierover communiceren is onbegonnen werk want zodra er een router in beeld komt is men van mening dat dit bij een ander bedrijf hoort en kun je daar wederom tegen hoge telefoonkosten proberen weer naar een werkbare situatie te komen.

Kortom, TELE2 doet er op dit moment alles aan om het ZWARTE SCHAAP VAN DE INTERNETPROVIDERS KUDDE TE WORDEN. In mijn ogen slagen ze daarin op dit moment met glans.

Ik zit nu dan ook maar te denken om hierover een vijfde brief te schrijven maar deze keer naar deze club:
Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag

Telefoonlijnen waarop je niet alleen gebeld kunt worden maar ook zelf naar buiten kunt bellen.

WErkend emailadressen met toegang tot de server.

Excuses voor onterecht ontvangen rekeningen.

Bericht van Tele2

11 jaren geleden - Tele2 is actief op veel verschillende social media kanalen. Met ingang van januari 2013 heeft Tele2 daarom besloten om niet langer actief te zijn op Klacht.nl. We willen ons volledig focussen op onze andere contactkanalen en helpen je graag daar verder. Heb je vragen over of ervaar je problemen met de diensten van Tele2, stel je vraag dan eens op ons forum; https://forum.tele2.nl/. Daarnaast heb je de mogelijkheid om te chatten met een medewerker, je vraag te stellen aan de Virtuele Assistent of bekijk de andere mogelijkheden op www.tele2.nl

Alle klachten die gemeld zijn door