Klacht: Tele-2 Lapt wet en regelgeving aan hun laars

op 14 mei 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb dus Tele 2 mobiel de tarieven die ze bieden zijn vrij scherp maar eerlijk onder aan de streep ben je te veel geld kwijt. Je hebt gewoon een wurg woeker contract als het aan Tele 2 ligt want je automatisch incasso werkt structureel niet en wanneer je dit niet optijd door hebt word je structureel afgesloten hier komen dan ook nog eens 28 euro heraansluitkosten overheen, zeer lucratief dus. Dit zo maar zonder een mail of een brief te versturen met dat de automatisch incasso is mislukt. Ook worden mijn betalingen die ik handmatig overboek niet gezien, zelfs wanneer ik bewijs op stuur dat er wel betaald is willen ze het niet zien. Wanneer je een klacht over hun in dient waarin je aangeeft dat tele 2 zich aan hun verplichtingen moet houden word hier niet op gereageerd. Ik heb niet alleen mijn klacht per brief verzonden naar de directie maar ook op klacht.nl gezet, bij klacht.nl word de klacht gewoon afgewezen. Na 2 a 3 weken tijd heb ik nog geen antwoord gekregen, mijn reactie hierop is om het contract dan maar te ontbinden, deze brief heb ik aangetekend verzonden en is ontvangen en is ook voor getekend bij aankomst. Ook dit schrijven word compleet genegeerd, wanneer je ze hierover telefoonisch confronteerd dan zeggen ze je kunt ons contract niet ontbinden. Erg merkwaardig want wanneer je een contract hebt met een bedrijf die zich niet aan de wet of voorwaarden houdt kan mag je volgens de wet het contract ontbinden. Het resultaat is nu dus dat ik een abonnement heb van Tele 2 die structureel te duur is door oneerlijke handels praktijken door dat tele 2 mijn klachten niet in behandeling wilt nemen en mijn betalingen weigert te zien waar je volgens tele 2 ook nog eens veel te lang aan vast zit. Ook heb ik een dreigbrief gekregen (duidelijk geen antwoord op mijn schrijven) dat wanneer ik niet nog eens betaal ze een incasso burau op mij af sturen en mij aanmeld bij preventel als wanbetaler, dat zijn 3 dingen waar ze al niet mee mogen deigen, ten eerste mag een incassoburau helemaal niet bij mij lans komen om geld te innen en dat ze je als wanbetaler registreren is gewoon smaad en laster.

Conclusie, sinds dat ik tele 2 heb ben ik veel te duur uit en heb ik er heel erg spijt van dat ik met dit bedrijf in zee ga.

Ik eis mijn geld terug, mijn nummer moet kostenloos worden vrijgegeven en daarna wil ik niets meer met tele-2 te maken hebben

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robinpross