Klacht: Tele 2 Internet na

op 09 augustus 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Op 3 juni 2019 heb ik online internet en TV aangevraagd bij Tele 2. Er is mij toen beloofd om rond 20 juni aangesloten te zijn. Vervolgens heb ik een telefoontje gekregen van KPN dat zij de aansluiting moesten activeren en dat ze nog terug zouden bellen voor een afspraak. Dit is niet gebeurd. Op eigen initiatief gebeld met Tele2. Zij gaven aan dat KPN zei dat ik de bestelling niet meer wilde. Een week later kreeg ik een telefoontje van Tele2 dat zij het erg vreemd vonden maar dat er in het systeem stond dat ik het pakket niet meer wilde afnemen. Ik werd dus van het kastje naar de muur gestuurd. Hierdoor moest de bestelling opnieuw aangemaakt worden waardoor ik weer met 2 weken wachttijd zat, waarin weer niets gebeurd is. De nieuwe belofte was dus om 24 juli aangesloten te worden, ruim een maand later dan de eerste belofte.

Vervolgens werd ik weer door KPN gebeld dat zij mij zouden bellen voor een afspraak. De situatie nogmaals besproken met de Servicedesk medewerker. Hij beloofde mij dezelfde dag terug te bellen. Wederom niet gebeurd.

Na meermaals contact met de Servicedesk van Tele 2, nog geen steek verder gekomen en ondertussen al 2 maanden zonder internet en TV.

Graag zo spoedig mogelijk een oplossing bieden!

klantnummer 1e keer: 8124155
klantnummer 2e keer: 8131592

13 augustus internet en TV aangesloten in mijn woning.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick.Kaptein