Klacht: Tele 2 doet niet wat hij belooft

op 05 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 21 september jl heb ik mijn mobiel abonnement van Tele2 laten verlengen en een nieuwe IPhone 11 Pro besteld. De levertijd zou 3 weken zijn. Al na 2 weken kreeg ik een bericht van de bezorgdienst Reviva dat mijn telefoon bezorgd zou worden, ik kon een afspraak maken voor vrijdag 3 oktober tussen 10 en 15 uur. Hiervoor heb ik mijn vrije dag ingeleverd. Om 12.06 kreeg ik die dag een berichtje van Reviva; dat er iets mis was gegaan met mijn order, Tele2 bezig zou zijn met een oplossing, en ik contact op moest nemen met Tele2 via de klantenservice. Na 20 minuten in de wacht kreeg ik een mevrouw die van niets wist. Bij navraag bleek dit probleem wel bekend, ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Ik ben niet meer gebeld, kreeg de volgende dag een standaardmailtje, welke je krijgt als je net iets besteld hebt, werd via een link verwezen naar een standaardlijst met wachttijden voor telefoons die net gekocht waren (vanaf 4 oktober). Zonder enig excuus over de gang van zaken, en het lijkt erop dat ik weer van voren af aan moet beginnen.

Ik ben boos, wil van Tele2 een vergoeding voor de opgenomen vrije dag. Bovendien teleurgesteld in Tele2, die doet niet wat ie belooft en zich daar zonder enig excuus vanaf maakt. Ik ben al heel wat jaren een trouwe klant, maar dat vertrouwen is nu wel aan het wankelen.

Omdat ik op mijn eerder telefonische ingediende klacht geen (beloofd) respons kreeg, zal ik deze klacht ook via klacht.nl indienen, in de hoop dat er nu wel een antwoord zal komen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Willy36

2 weken geleden - Tele2 is met excuses en een vergoeding gekomen. Beter laat dan nooit! Moet nog wel wat langer op de telefoon wachten, maar ik ga ermee akkoord. Opgelost dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy36