Klacht: Te dure bundel i.v.m. storing; toegezegde creditering wordt niet nagekomen.

op 21 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 23 januari wilde ik een extra internetbundel bestellen van 500 MB. Dat lukte niet. Bij aanvragen van de bundel via SMS kreeg ik een bericht terug: Hmmm.deze code is onbekend. Probeer je het nog een keer? Na de bevestiging via sms ben je direct online. We houden contact.’

Na verschillende pogingen heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Die verzocht me het nogmaals te proberen, maar het aanvragen van de bundel van 500 MB kwam niet binnen in het systeem. Na enig zoekwerk en navragen bij verschillende collega’s, deelde de helpdeskmedewerker me mede dat er alleen bundels van 5 en 10 GB aan mijn nummer waren gekoppeld, terwijl met mijn abonnement de bundel van 500 MB wel beschikbaar moest zijn.

De medewerker vroeg me daarom om de bundel van 5GB aan te vragen en een creditering te vragen als de factuur binnenkwam. Uit mijn schermafdrukken van de SMS-berichten en de SMS- en belhistorie bij Tele2 blijkt uiteraard dat:
– de kleinere bundel correct werd aangevraagd maar dat dit niet werkte
– dat ook de bundel van 2GB niet kon worden aangevraagd die ik als alternatief probeerde
– dat er contact was met de klantenservice
– dat tijdens dit gesprek wederom de kleine bundel van 500 MB werd aangevraagd maar dat dit niet werkte.

Maar helaas weigert Tele2 elke medewerking en zegt steeds dat ik geen recht heb op creditering omdat ik zelf de bundel heb aangevraagd.

De toezegging nakomen uiteraard. En aanvankelijk had ik ook gevraagd de storing op te lossen zodat ik hiermee in de toekomst niet weer geconfronteerd wordt, maar dat hoeft niet meer. Ik heb het zelf opgelost door een abonnement bij een andere provider te nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlantVanTele2