Klacht: storing tv en pods

op 26 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik een maand geleden 3 pods(slimme wifi van tele2) geinstalleerd heb,krijg ik tv storing.
Voorbeeld;als mijn vrouw tot 20.00 uur beneden tv kijkt,zit ik op zolder en maakt ik gebruik van slimme wifi via you tube of netflix.
Op dat moment krijgt zij meedere keren stilstaand beeld en geluid.
Verbinding draadloos tv(powerplug) met modem en 1 wifipod met modem is een tussenruimte van 60 cm.
Wat kan de oorzaak zijn?

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer tevreden met de slimme wifi,want ik heb bereik door het hele huis en 15 meter verder achter in de tuin.
Ik ben tevreden als de tv niet meer stoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rveijk16