Klacht: Slechte service en onverwacht tv, internet en vaste telefoon afgesloten

op 29 januari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Zo kwaad….23 december 2019 Tele2 gebeld omdat ik graag een 3e tv erbij wilde hebben. Helaas is dit niet mogelijk bij Tele2 zei de medewerker, maar wel T-Mobile waarmee ze gefuseerd zijn. Ik zei: oh ok, ja dan dat maar als dat de beste optie is. Vervolgens krijg ik 27 december een mail met de berichtgeving dat ze mij 280,- euro van mijn rekening gaan halen ivm contractbreuk. Ammehoela, ik weer gebeld. Oh sorry mevrouw, mijn collega heeft het vinkje niet aangeklikt voor de overstapservice. Ik moest dan nu zelf maar T-mobile gaan bellen om de bestelling te annuleren. En Tele2 zou dan de stopzetting annuleren. Daarna zou alles opnieuw ingevoerd moeten worden. 31 december heb ik opnieuw T-Mobile gebeld om te vragen of her goed doorgekomen was omdat ik brieven bleef ontvangen. Alles bleek juist, dus geannuleerd.
17 januari Tele2 gebeld om te vragen of alles klopte aangezien ik plots een retourdoos gekregen had. Die kon ik als niet verzonden zien, want in het systeem klopte alles. Ze zouden mij om 12 terugbellen. Maar dit gebeurde dus niet. 23 januari dan zelf maar weer gebeld….en toen bleek ik plots geen Wi-Fi of tv meer te hebben….deze dag al met al bijna 3 uur met Tele2 aan de telefoon gehangen. Ze hadden me gewoon afgesloten! Uiteindelijk is het gebeuren bij het hoofdkantoor neer gelegd en deze zou mij bellen. Vrijdagochtend telefoon van het hoofdkantoor…Oh mevrouw wat ontzettend vervelend voor u…. Ik ga alles bekijken dat de stopzetting terug gedraaid wordt en dat duurt een 1 12 dag en dan bel ik u. Er moet een nette oplossing komen. Maandag 27januari niks gehoord, dinsdag 28januari heb ik uiteindelijk tegen 16:00 zelf maar weer gebeld. Na 45 minuten en uiteindelijk iemand van het hoofdkantoor met de mededeling. We kunnen niks meer doen, de stopzetting kan niet terug gedraaid . Wat! POTVER! Enigste wat ze als optie hadden is om nu een nieuw abonnement bij T- mobile in te zetren, maar dst duurde dan minimaal 8 dagen! Wat? Dit is toch geen oplossing!
Ik had de retourdoos nog bewaard, vandaag gaat alles terug. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf.
Wat begon met een simpele vraag over een 3e tv erbij loopt uit op een ongevraagde afsluiting. En daardoor het ongemak van geen internet, tv en telefoon al 6 dagen nu! Plus de extra kosten die ik erbij maakte voor mijn schoolgaande 12 jarige kids omdat ze dus nu niet uitkwamen met hun GB bundel . Echt zo kwaad over deze situatie

Een excuses voor deze waardeloze afhandeling.
En een vergoeding voor de extra kosten a 80,- die ik heb gemaakt. En dat de 280,- euro die mij in rekening wordt gebracht ivm het zogezegde contract breuk kwijtschelden. Dit is een ongevraagde afsluiting.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door not so happy