Klacht: Slechte service

op 13 augustus 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

op 8-7-19 heb ik mijn Samsung s8 aangemeld voor reparatie bij Dynafix op advies van tele2.
mijn toestel werd terug gestuurd met de mededeling dat alles ‘gemaakt’ was en dat alles binnen de garantie viel. Nou, top! Dacht ik.
daar lag die dan, letterlijk op de deurmat. Niet aangegeven door de koerier, nee. Mijn toestel was in een brievenbusformaat- verpakking zo door de brievenbus gepropt!! En natuurlijk zonder hoesje of screenprotector. Want die mogen er niet omheen zitten!1 dag merk ik dat alle klachten er nog gewoon zijn, op aanraden van tele2 heb ik mijn toestel weer terug gestuurd. Máár naar Samsung moest het toestel verstuurd worden, niet naar Dynafix want ze waren overgestapt vertelde de klantenservice. En juist omdat het toestel nu naar Samsung zou gaan, had ik meer kans dat alles goed zou gaan volgens samsung richtlijnen.
Nou, de telefoon was verstuurd. En een paar dagen later krijg ik een toestel thuis gestuurd.
“ we hebben uw toestel niet gemaakt want er is waterschade geconstateerd”
Bleek dit niet mijn toestel te zijn, maar ik heb een toestel binnengekregen van een vreemde, niet eens een S8 maar een Samsung A serie.Nou wij weer bellen met Tele2 Samsung en alles.
we worden van het kastje naar de muur gestuurd want tele2 doet er niks aan want het is “Samsung haar verantwoordelijkheid”
Samsung drukt weg of draait er om heen.
3 uur aan gesprekken later, is er blijkbaar geregeld dat mijn toestel thuis geleverd zal worden en het verkeerde toestel tegelijkertijd opgehaald zal worden. Nou dat is prima! Dachten we.
Die dag komt de koerier aan de deur. Neemt het verkeerde toestel mee, maar heeft mijn eigen toestel niet bij! Kan niet zeggen dat dit mij eigenlijk verraste na de houding van de verschillende medewerkers van alle partijen!
Ik weer bellen natuurlijk naar Dynafix. Dit gesprek heeft ook weer 2 uur geduurt. De mevrouw was bijna niet te verstaan, die probeerde mij eerst weer af te schepen met ; je moet een mail sturen naar dynafix ik kan niets doen. Wij hebben haar toen verteld dat we er klaar mee zijn dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden aangezien tot nu toe elke medewerker ons afscheepte of er om heen draaide. Uiteindelijk zei de mevrouw dat ze een aantekening ging maken en een onderzoek ging starten naar waar mijn toestel dan was en we konden de dag erna terug bellen.Wij terug bellen. Een andere medewerker aan de telefoon, die wist van niks. Er was geen aantekening gemaakt en geen onderzoek gestart. Dit ging hij dan maar doen maar er kon een week aan tijd overheen gaan.
( ondertussen zaten we al 2 weken zonder toestel ) de medewerker zou er wél voor zorgen dat we na het weekend gebelt zouden worden door samsung met meer informatie. Aangezien niemand iets kon vertellen. Hij vertelde ons wel dat áls ons toestel kwijt was onze kosten vergoed zouden worden en ik mijn toestelkosten terug zou krijgen. Ohja! En dat mijn toestel dus helemaal niet bij Samsung ligt? Maar bij Dynafix? Terwijl ik hem voor de 2e keer toch écht bij Samsung heb aangemeld maar blijkbaar maakt Dynafix het alsnog.Op maandag zijn we dus niet gebelt. Dit hebben we toen zelf maar gedaan. Je kan het al raden. Die wist ook wederom van niks! Uiteindelijk heeft die man gezegt dat ze inderdaad mijn toestel kwijt zijn en niet weten waar het naartoe is. Ze gingen een onderzoek starten ( Voor de 3e keer!!!) maar ze verwachten dat ie bij een meneer in Castricum thuis ligt.Afgelopen week kregen we schriftelijk bericht dat ze inderdaad mijn toestel niet hebben kunnen vinden en dat ze mij een vervangend toestel naar mij toe zouden sturen. We moesten onze aankoopbon etc sturen Niet wat ons beloofd was maar oké, we hebben een oplossing en na een maand aan gezeik is het nog een kleine compensatie. Een nieuw toestel waar zeker niks aan is.nou,vandaag zou die binnenkomen, mijn nieuwe toestel. En wat denk je? Ik maak het “zakje”open, wat ik al raar vond want meestal zit een nieuw toestel in een doosje. Is het mijn eigen toestel.Zo los in een zakje en zonder bewijs van reparatie, Analyse, uitgevoerde werkzaamheden. Gewoon los in het zakje zonder iets erbij! nu heb ik een toestel waarvan ik niet weet of en wat er gemaakt is en waar het geweest is. als dit de manier van dynafix en tele2 is om met andermans spullen om te gaan ben ik er klaar mee

Wanneer tele2 een passende oplossing bied en niet doet alsof het niet hun verantwoordelijkheid is. ben tenslotte hun klant en niet zeker niet tevreden!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steffivh