Klacht: Slecht te bereiken.

op 11 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer jullie nu al een week te bellen, en heb ook mijn nummer doorgegeven dat jullie mij terug zouden bellen tot nu toe nog steeds niet.Ik baal hier enorm van. Je gaat me niet vertellen dat jullie de hele dag geen tijd hebben. Ik wil gewoon een andere router want ik zit nu vlakbij de router en hij laad dingen heel slecht op de computer en de tv staat ook soms stil. Ik baal hier ontzettend van en wil gewoon nu een keer gehoord worden. Anders zit er niets anders op om weg te gaan, naar een andere provider die me wel willen helpen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben weer tevreden als ik gehoord word en mijn probleem verholpen kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anitavanmeenen