Klacht: Router

jrv op 21 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb ook tele2 en heb bij strato een domein naam aangeschaft en heb via hun een forward ingestelt naar de pc ip adres die je ziet op whats my ip en toen bij de tele2 router de poorten geopend 80 – 443 – ect en daarna een DMZ ook op de pc ip adres gezet en dat werkte perfect mijn website was te zien online maar toen moest ik mijn pc door een virus formateren. okee alles opnieuw gedaan maar nu krijg ik de poorten niet meer open, terwijl de eerste toen ik dat deed hoefde ik alleen maar die dingen die hier boven
vermeld staan te doen en ik was online met me website en nu krijg ik het niet meer voor elkaar terwijl ik gewoon het zelfde doet als toen, strato zegt alleen maar dat de port niet open staat en kunnen mij niet helpen hiermee want die sturen mij naar tele2 en ja tele2 weet hier over helemaal niets, en eerlijk gezegt heb er 2 a 3maanden over gedaan om erachter te komen hoe het werkt had het werkend en nu wil de router niet meer mee werken. duss wat nu.
ook een beetje raar dat als een bedrijf internet aanbied er eigenlijk zelf helemaal niets over weten behalve wat je ip is nou die heb je zo zelf gevonden en heb ik hun daarvoor niet nodig. vage gedoe allemaal.
en nog iets apache werdt de eerste keer ook naar poort 8080 verplaatst dus daaraan kan het niet liggen.
meer info mensen want wordt hier een beetje ziek van.
afz jrv woldhuis

meer info over de router zodat je het wel aan de praat krijgt en de juiste poorten kunt gaan openen

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 23 januari 2012 om 14:25 geantwoord

Volgens onze gegevens was het laatste contact met de klantenservice in maart 2011. Het was bij ons dus niet bekend dat er bij de klant problemen zijn met instellingen van het modem en we hebben helaas nog geen mogelijkheid gehad om hierbij te helpen. Voor vragen of problemen betreft het modem kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daarnaast hebben we ook een forum waar consumenten elkaar kunnen helpen met instellingen van het modem: http://forum.tele2.nl/

Alle klachten die gemeld zijn door