Klacht: Overstapservice

op 11 juni 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgestapt van tele2 naar xs4all. Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice. Tele2 heeft mij vervolgens toch nog een factuur gestuurd. Ik heb telefonisch contact gehad met tele2 en mij werd verzekerd dat ze mij na betaling van deze factuur het teveel betaalde bedrag zouden teruggeven, uitgaande van de door xs4all opgevoerde overstapdatum. Ik heb na betaling van de factuur weer telefonisch contact gehad met tele2 en nu beweren zij dat xs4all een fout in de procedure heeft gemaakt en dat het contract met tele2 niet beeindigd is. Daarna heb ik gebeld met xs4all en zij beweren dat ze alle stappen van de overstapservice wel op de goede manier hebben doorlopen. Ik zit nu tussen wal en schip en moet toch zes weken abonnementskosten aan tele 2 betalen.

Ik wil graag dat tele2 zich houdt aan de oorspronkelijke overstapdatum van 23 april 2019.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mpjjbisschops