Klacht: Opzeggen abonnement

op 05 mei 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het heel omslachtig om een abonnement bij jullie op te zeggen.
Het betreft het opzeggen van mijn overleden zus, Mw. Wildschut Mariastraat 1 1541 GC Koog aan de Zaan klantnummer 80003667199. Heb €12,- betaald aan XPENDY voor aangetekende opzegging, belachelijk dat je voor het opzeggen geld moet betalen, vervolgens doe je dat krijg je paar mails van jullie; gegevens kloppen niet?, moet een overlijdensakte bij, nou dat is nu allemaal verstuurd!! Ga er vanuit dat het nu allemaal in orde is. Heb Ziggo ook moeten afzeggen, dit was kosteloos en snel afgehandeld

Gewenste Oplossing:

Dat het opzeggen bij jullie wat soepeler zal moeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cora Wildschut