Klacht: opnemen tv programma’s

op 03 juni 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

melding dat bepaalde programma’s NIET opgenomen kunnen worden omdat de opname capaciteit VOL zou zijn, maar er staat bijv dat pas 30% gebruikt is om iets op te nemen.
Ik moet dan heel irritant 1 of meerdere programma’s die ik zou willen opnemen annuleren.

Gewenste Oplossing:

kosteloos opzeggen
ik zit midden in een contract maar er wordt NIET naar tevredenheid geleverd door Tele2
ga ik bijv bij de bakker 2 broden haal a e 1 en ik moet dus e 2 betalen maar krijg slechts 1 brood geleverd, ; dan is er inderdaad een dienst geleverd maar niet 100% naar tevredenheid!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vissershut