Klacht: Openstaande facturen betaald en bewijs van en kan nog niet verlengen

op 28 januari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al vanaf januari 2019 bezig met zogenaamd 2 achterstallige facturen. Allebei betaald en helaas werd het met de maandelijkse mobiele abonnement weer verrekend want Tele2 herkende de bedragen niet. En klantenservice kwam er ook niet uit omdat die weer zeiden dat er niets openstond.
Hoofdkantoor van tele2 hield vol van wel en als ik niet zou betalen dan kon ik ook niet verlenden dus juni 2019 weer het bedrag overgemaakt op een speciaal rekening nummer wat Tele2 zelf aangaf ( dit omdat ze het dan wel zouden herkennen) en nu zogenaamd kunnen ze dat betaalde bedrag nergens terug vinden. Helaas kan ik niet verlengen omdat het mooie hoofdkantoor van Tele2 in buitenland zit en volhoud dat ik het openstaande bedrag niet hebt betaald. Vreemde is dat de klantenservice er zelf niet meer uitkomt want die zien dat alles is betaald in het systeem. Nu ben ik zoveel telefoontjes en mailtjes verder en iedereen bij Tele2 zou met een oplossing komen, maar helaas tot aan vandaag geen oplossing. Terwijl ik alle bankafschriften , wat ze ook maar als bewijs wilde hebben alles opgestuurd. En dit zeker ook meerdere malen.
Het word niet wel tijd voor een oplossing want word van het kastje na de muur gestuurd.

Ik ben nu niet eerder tevreden als ze de bedragen op hoofdkantoor netjes afboeken en ook mijn bkr registratie weg halen zodat ik bij een andere provider zou kunnen verlengen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirella1978