Klacht: Ontvangen email in inbox verdwenen

op 08 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu al de vierde keer binnen een paar maanden dat ik geconfronteerd ben met een foutmelding in mijn Tele2 webmail t.w.: serverfout waardoor alle berichten in mijn inbox zijn verdwenen. De vorige keren kon dit eenvoudig middels het terugzetten van een backup worden opgelost, echter i.h.k.v. de aangetrokken privicy-wetgeving wil Tele2 dit niet meer faciliteren. Van de Servicedesk vernomen dat verscheidene klanten dit probleem hebben, er een simpele en snelle oplossing voorhanden is, echter dat aanvragen hiertoe sinds kort niet meer worden gehonoreerd. M.a.w.: fout van Tele2, klant zoek het zelf maar uit! Wat een schandalige service!

Gewenste Oplossing:

Backup terugzetten! Zo makkelijk is het!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. de Koster