Klacht: Onterecht afgesloten en verkeerde facturen

op 22 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik betaal iedere maand ruim op tijd mijn factuur, maar werd in februari toch afgesloten omdat mijn factuur van januari zogenaamd niet betaald was. Na het sturen van de betaalbewijzen kreeg ik als reactie dat ze mijn geld per ongeluk bij iemand anders hadden afgeboekt en het bedrag nu zoek was. Ze zouden het intern oplossen en ik werd weer aangesloten. Toch kreeg ik een aanmaning van BOS INCASSO. BOS INCASSO zegt dat zij een aantal maanden achterstand hebben en ik beter het bedrag nogmaals kan betalen aan tele2, en dan woedt het na onderzoek wel opgelost. Hier trap ik niet in want dan kan ik achteraf fluiten naar mijn geld. Nu kreeg ik weer een factuur van Tele2 met extra aansluitkosten (terwijl ik onterecht afgesloten was?!!) Tele2 zegt dat ze mijn klacht niet in behandeling nemen omdat het al uit handen is gegeven aan het incassobureau, en het incassobureau zegt dat ik het beter met tele2 kan regelen omdat het via hun maanden gaat duren!! Ik wil dat dit per direct wordt opgelost!

- de onterecht openstaande factuur van januari bijwerken naar betaald (en het incassobureau hiervan op de hoogte brengen)
- de onterechte aansluitkosten intrekken
- de beloofde 2x €5 compensatie voor het vele bellen in februari en maart
- de beloofde compensatie voor 2,5 dag afgesloten van internet en tv

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbod