Klacht: Onopzegbaar abonnement

officepro op 12 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Begin 2010 heb ik contact opgenomen met Tele2.
Wij gingen verhuizen en ik vroeg om een stabiele internetverbinding op de nieuwe locatie. Tevens geveraagd naar de mogelijkheden voor hosted VOIP.
Helaas kon Tele2 geen stabiele verbinding garanderen en ook hosted VOIP was niet leverbaar op de nieuwe locatie.
Vervolgens contract opgezegd en looptijd nog drie maanden uitgedient.(terwijl we er geen gebruik meer van maakten!!)
Na ongeveer 7 maanden ontving ik op de nieuwe locatie een aanmaning dat ik de abonnements factuur niet had betaald.
Netjes even gebeld dat dit moets berusten op een fout.
Helaas bleef ik facturen ontvangen en op een gegeven moment zelfs brieven van een incassobureau. Ook hierbij aangegeven dat het abonnement is opgezegd. Nu kwam Tele2 met het verhaal dat het abonnement in twee delen was opgesplitst en dat ik alleen de telefoon had opgezegt.
Helaas nog steeds geen oplossing behalve dreiging met rechtbank e.d. maar ik weiger te betalen voor iets wat ik heb opgezegd en ook allang geen gebruik meer van maak.

Abonnement beeindigen per datum dat ik er geen gebruik meer van maak. (verhuisdatum)

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 januari 2012 om 10:20 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er onduidelijkheid is ontstaan over facturen die de klant heeft ontvangen na zijn opzegging. Onder de opgegeven contactinformatie op klacht.nl kunnen helaas geen klantgegevens gevonden worden. De klant kan contact opnemen met de klantenservice zodat er alsnog uitgezocht kan worden wat er precies is gebeurd en zodat er gekeken kan worden naar een passende oplossing. http://www.tele2.nl/klantenservice.html

officepro

Heeft op 13 januari 2012 om 11:42 geantwoord

In de contactinformatie staat duidelijk onze bedrijfsnaam en adresgegevens. Dan moet het toch mogelijk zijn om contact op te nemen. Het incassobureau lukt het ten slotte ook.

Alle klachten die gemeld zijn door