Klacht: onmogelijkheid om je abonnement op te zeggen

op 06 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds 5 september jl. ben ik bezig de dienstverlening van TELE 2 op te zeggen omdat ik mijn bedrijf beëindig.
In eerste instantie getracht dat met de virtual assistant te doen, maar dat werkte niet…… na veel moeite telefonisch contact gekregen, maar dat duurt uren. Mijn klantnummer is blijkbaar onvoldoende om bij de juiste afdeling terecht te komen.
Heb vele dagen uren aan de telefoon gezeten, echter geen enkele medewerker van de afdelingen (particulieren, klein of groot zakelijk) zegt mij te kunnen helpen. Terugbel beloftes worden niet nagekomen. Intern doorverbinden is bij Tele 2 onmogelijk blijkbaar, beloftes zijn niets waard, supervisors zijn niet te bereiken. tot heden is het me niet gelukt om mijn abonnement op te zeggen. En de rekening over de komende maand is al weer onderweg! Schande
Klantgerichtheid is nul komma nul, het is dus onmogelijk om je abonnement op te zeggen!
ik heb dus contact gehad met uw bedrijf, maar dat heeft alleen ertoe geleid dat ik uitermate ontevreden en geïrriteerd ben.

Ik ben tevreden als mijn abonnement op naam van Fermion b.v. met ingang van 1 oktober 2019 is opgeheven en dat ik per email daarvan per omgaande een bevestiging ontvang.
([email protected])

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fermion b.v.