Klacht: Onjuiste informatie verkregen en hierdoor financiële problemen

op 02 augustus 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Ik wilde een nieuw toestel en heb hierover gebeld naar mijn provider Tele2.
Ik kon alleen een nieuw toestel krijgen als ik mijn oude zou afkopen en mijn abonnement zou verlengen. Hierdoor zou ik wel €35,- per maand minder betalen totdat mijn huidige abonnement afliep in Februari 2020. Ik dus netjes €480,- betaald voor het aflossen van mijn telefoon en een par honderd euro aanbetaald alvast voor mijn nieuwe toestel. De maand erop beginnen ze alweer met €55,- afschrijven i.p.v €20,- en ik betaal nog voor lijn oude bundels waarbij mijn belminuten en sms unlimited waren maar ik krijg maar 100 minsms. Dus ik netjes gebeld met Tele2 en elke medewerker geeft me gelijk maar een andere afdeling zou hier mee aan de slag moeten en zou me binnen 2 dagen uiterlijk terugbellen. Nu een week verder nog niks gehoord en ik heb al 10 keer gebeld en mijn verhaal opnieuw uit moeten leggen maar word van het kastje naar de muur gestuurd of er word opgehangen na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan. Ook beld de juiste afdeling me niet terug maar laat alleen een notitie achter die ik te horen krijg als ik weer uit mezelf bel. De notitie klopt niet eens omdat ze er niet genoeg aandacht aan besteden. Vanaf nu betaal ik geen cent meer totdat ik geholpen word door dit bedrijf die niet juist met een trouwe betalende klant omgaat. In mijn contract staat trouwens ook dat die pas in gaat in Feb 2020 en mondeling is dit ook gezegd. Het lijkt me toch dat een contract het enige is wat geldig is???

Ik wil alle onkosten en tijd die ik hierin heb moeten steken vergoed hebben. En ook wil ik zoals afgesproken alleen voor mijn bundels betalen tot Feb 2020 want ik heb hierop gerekend en heb die €35,- die ik nu dus per maand zou overhouden bij mijn vakantie gelegd en kom nu door hun in de financiële problemen!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Adams