Klacht: Ongevraagd polis termijn naar 24 mnd aangepast

op 28 januari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na indienen klacht mbt het zomaar wijziging van de mnd polis naar 24 mnd polis waar ik achter was gekomen, heb ik na weken pas een reactie van een niet klachtbehandelaar gehad welke simpelweg de klacht afdeed. Hierop klacht tav directie ingediend met orginele klacht er ook bij. Dit is al 6 weken geleden en nog steeds geen reactie.
In het kort: Ik heb destijds een mnd polis met mobiele telefoon afgesloten en toestel ook in 1 x betaald. Zag in orderbevestiging dat men een zwart toestel ging leveren. Ik belde op om hier een zilveren versie van te willen ontvangen en in deze wijziging heeft men het contract naar 24 mnd gezet. Toen ik in sept 2018 overstapte naar T-mobile hebben zij mijn polis niet opgezegd en zit ik met 2 abonnementen.. Ik kom erachter dat zij toch een fout hebben gemaakt en dan wimpelen ze mij af en negeren de zaak.

orginele klacht van november: Ik heb in september 2018 een Tmobile contract afgesloten en Tmobile gevraagd om mijn Tele2 abonnement op te zeggen met mobiele nr 0681486826 en nr behoud aan te vragen voor het nieuwe Tmobile contract. Dit is destijds door Tele2 afgewezen omdat ik geen maandelijks opzegbaar contract zou hebben maar dat deze tot 24-04-2020 zou lopen. Hierdoor ben ik voor 2 abonnementen gaan betalen terwijl ik maar gebruik maak van 1 namelijk het Tele2 abonnement welke ik niet opgezegd kreeg. Nu blijkt alsnog dat ik wel degelijk een maandelijks contract heb afgesloten. Ik betaal nu ten onrechte voor 2 abonnementen. Ik heb hierover gebeld met Tele2 en heb daar eea aangegeven. Ik kon mijn abonnement ook direct opzeggen en nummerbehoud bij Tmobile aanvragen. Ik heb dit niet meteen gedaan en juridisch advies gezocht. Door slechte administratieve performance vanuit Tele2 heb ik nu tot 2x aantoe niet mijn maandelijkse abonnement kunnen opzeggen. Tele2 heeft in april 2018 mijn contract WS-0000180365 waar een zwarte Sony Xperia in stond met 0 mnd abonnement en 0 mnd toestelkrediet, omgezet naar een zilveren Sony Xperia maar hiervan een 24 mnd toestelkrediet en contractduur (terwijl ik de telefoon in 1 keer heb betaald dit omdat ik anders geen maandelijks opzegbaar contract kon afsluiten) de enige wijziging welke doorgevoerd had moeten worden, was dat ik geen zwart toestel zou krijgen maar een zilveren. De fout zit ‘m in het feit dat in de welkomsmail van 24 maart 2018 om 22:13 er vermeld staat dat ik een 0 mnd abonnement zou hebben maar met een 24 mnd contractduur voor toestelkrediet.. Ik wil dat mijn mobiele contract per oktober 2018 beeindigd wordt aangezien het in september 2018 voor de eerste keer is opgezegd.het abonnement is ten onrechte aangehouden ondanks de opzeggingen. Ook wil ik dat het nummerbehoud plaats gaat vinden naar mijn Tmobile contract. Deze gegevens heb ik nu niet bij de hand maar aangezien Tmobile en Tele2 samen zijn gefuseerd en jullie tot 2x het verzoek hebben gehad om dit op te zeggen en nr behoud toe te passen, neem ik aan dat u dit in uw systemen kunt nagaan. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Mvg Marvin Miltenburg

Wanneer mijn mobiele abonnement per overstapdatum (T-mobile) wordt beeindigd en teveel betaalde premie van of Tele2 of T-mobile wordt teruggestort of verrekend mat de komende abonnementskosten. NL90RABO0113254180

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marvin77