Klacht: ondanks opzegging geen enkele reactie via internet gehad om tel te ontwijken waar ik voor moet betalen.

ik wordt er zo moe van op 14 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vanaf decmeber 2004 ben ik verhuisd naar een ander adres, hiervoor had ik contact met de telefonische helpdesk van tele 2 met internet van zonnet kon niet verlengd worden naar mijn nieuwe adres en zou automatisch beindigd worden. nu naar tig jaar wordt er nog steeds geld afgeschreven wat inmiddels al boven de 1000,- zit. Contact via klantservice is zeer slecht en verder via webcare wordt niet gereageerd. Ik heb nu twee keer een boeking terug laten storten en dan wordt direct die zeer slechte mensen van intrum Justitia op je afgestuurd

oplossing voor beindiging contract en afgeschreven geld.
Als ze het echt willen oplossen mailen ze me naar email [email protected]

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 januari 2012 om 16:32 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de afmelding van een oud abonnement en over de facturatie. Onder de opgegeven postcode en huisnummer kunnen we geen klantgegevens terugvinden en er staat helaas geen klantnummer of contacttelefoonnummer bij de klacht vermeld. Om dit verder uit te zoeken kan de klant met de juiste klantgegevens contact opnemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html We kunnen er dan alles aan doen om de klant hiermee te helpen.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door