Klacht: Niet mogelijk om af te melden voor reclame (post) van tele2

tim0306 op 06 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik krijg van tele2 een magazine tele2visie, waarin ze reclame voor hun producten maken. Ik heb contact gehad met de klanten service dat ik dit niet meer wens te ontvangen, hun reactie: ‘Helaas is het niet mogelijk dit af te melden zolang u nog een abonnement bij ons heeft. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.’.
Met als afzender een NOREPLY email adres. Blijkbaar is hun systeem niet ingericht om aan te geven dat klanten het blad niet willen ontvangen. Ik vind dat ze het systeem daar maar op moeten aanpassen. Verder vind ik het onfatsoenlijk om mij een reply te sturen, zonder de mogelijkheid daar opte antwoorden.

Als ik niet meer het blad tele2visie (waar ik nooit om gevraagd heb) ontvang.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Tele2

Heeft op 06 januari 2012 om 16:02 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er bij de klantenservice verwarring is ontstaan over het afmelden voor de Tele2Visie. De gegevens van de klant zijn nu alsnog uit het systeem gehaald en de klant zal in de toekomst geen post meer van Tele2 ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door