Klacht: Na 3 maanden eist Tele2 geld terug op misdadige wijze

op 29 januari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

1 november heeft Tele2 een bedrag overgemaakt van €479,99. Na veel vraagtekens hebben wij gelijk Tele2 gebeld en die wisten zogenaamd niet waarom. Toen contact opgenomen met Consumentenbond en die gaf aan dat het waarschijnlijk geld is dat is vrijgekomen door de schikking met Tele2 over de rechtszaak om de zogenaamde ‘gratis’ telefoon. Weer contact gehad met Tele2 en die gaven aan dat dit dan waarschijnlijk zo is aangezien ze geen andere reden kunnen zien. Nu 3(!) maanden later eist Tele2 het geld direct terug omdat het een fout zou zijn in hun systeem. Gelijk de klantenservice gebeld en die geven aan mij niet verder te kunnen helpen en de ‘backoffice’ dit geld terug wilt. Ik vroeg of ik contact op kon nemen met hun backoffice maar dit was niet mogelijk. Zij hebben mij dus verkeerd geïnformeerd en willen nu 3 maanden later opeens het geld terug. Erg vreemde witwas praktijken lijkt het op.

Wanneer Tele2 hun fouten toegeeft en hun eis om dat geld terug te vorderen laten vallen. Op zijn minst verwacht ik te woord te worden gestaan door werknemers die de zaak behandelen en niet een simpele klantenservice medewerker. Dit is echt de meest belachelijke eis en ondertussen neem ik juridische stappen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danejordan