Klacht: Medewerkers die niet klantvriendelijk zijn en langs elkaar heen werken

op 14 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al maanden bezig met tele2. Onterecht hebben ze mij afgesloten. Toen ik een betaalbewijs opstuurde kreeg ik een excuus mail met daarin dat ze de afsluitkosten verwerkt hebben en dat alleen mijn maandbedrag openstaat. Die heb ik betaald. En wat denk je! De maand erop weer afsluitkosten. Dat terwijl de betaling op tijd binnen was en ook omdat een medewerker dat verifieerde. Toen ik een klacht had ingediend bleven ze bij hun verhaal. Ik heb toen weer een klacht proberen in te dienen want ik ga dat echt niet betalen. Maar nergens op hun site is een klachtenlink te vinden. De link die ik eerder had gekregen werkt gewoon niet. Elke keer doen ze tevredenheidsonderzoek maar hun medewerkers maken nergens duidelijke notities van de mondelinge toezeggingen die ze maken, waardoor je elke keer kan blijven uitleggen wat er is en elke keer komen ze hierdoor met oude koeien over afsluitkosten.

Ze moeten de afsluitkosten crediteren want de collega die ik gesproken heb heeft mij verteld dat alles betaald is en dat ik dus gelijk loop. Mijn eerst volgend termijn is pas weer eind maart.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marq1134