Klacht: Koerier wil vroeg naar huis

op 10 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

2017: contract afgesloten bij tele2. Tele2 vult mijn gegevens in aan de hand van mijn rijbewijs die ik de verkoper overhandig.

26 september; iphone 11 besteld met verlenging. Ik krijg een mail waarin staat dat ik binnen een week te horen zou krijgen wanneer de telefoon er zou zijn.

(Gebeld te hebben met tele2 kon hij 1 oktober, op een zondag, geleverd worden). Dus ik neem de hele dag vrij en loop hierdoor bruto (11,84 x 2 (toeslag op zondag) x 8 uur 189,44 mis)

1 oktober; ik word 2 uur voor de afgesproken bezorg tijd gebeld door de koerier van Reviva met de vraag of ik thuis ben. Mijn antwoord hierop is nee en de verkoper dringt aan om snel naar huis te gaan zodat hij vermoedelijk ook vroeger van zijn middag kan genieten. Uit het niet vraagt hij of ik meerdere initialen heb, waarop ik JA zeg.

Hij antwoord met: dan ga ik de bestelling annuleren. U heeft op het contract maar 1 initiaal.

Ik: maar dit is nooit aangegeven. In uw bevestigingen en in de bevestigingen van Tele2 niet. Daarnaast heb ikzelf geen kans gehad om dit aan te passen. Ik ben ook al 2 jaar klant onder deze gegevens…

2 oktober: tele2 gebeld en er wordt op mijn verhaal gezegd dat het geregeld gaat worden en dat de koerier mij gewoon mijn nieuwe iphone 11 had moeten geven. Maar goed, de initiaal is aangepast en ik krijg binnen 2 dagen een nieuwe e-mail.

2 dagen later; nog geen e-mail dus ik bel. Mevrouw aan de telefoon zegt dat ze hem moet annuleren en er opnieuw in moet zetten zodat ik hem weer kan krijgen. Ik snap er niks meer van, maar goed. Ik krijg de bevestiging van de opzegging en de aanmelding.

10 min later: uw nieuwe telefoon laat nog even op zich wachten. Huh? Wat bedoel je. Hij is er toch al.

De volgende dag: waarom duurt het twee weken langer was mijn vraag. Nou meneer, allereerst is het lullig dat het zo is gegaan, de koerier had het gewoon kunnen geven en mijn collega had nooit een opzegging moeten doen dus daarom duurt het langer.

Ik: kan je dan niet iets doen zodat het weer is zoals het was?

Hij: nee, duurt 2 weken minimaal. Gelukkig mag je wel altijd annuleren…

Dus ik ben en een paar weken verder. Ik ben 190 euro misgelopen, heb nog steeds geen iphone 11 en het is onduidelijk wanneer ik deze wel krijg. Heb twee keer de 5.70 betaald om de aanmelding te doen, en ik ben het vertrouwen bij tele 2 natuurlijk kwijt.

Als ik een vergoeding krijg voor de 190 euro die ik ben misgelopen of in elk geval een compensatie. Dan verwacht ik nog een compensatie voor de lange wachttijd. Eenmalig mijn 5.70 terug, En daarnaast verwacht ik een duidelijke uitleg van waarom het fout is gegaan en hoe het kan dat reviva het niet wil afleveren ivm mijn initiaal, en dan tele2 zegt dat het niet uitmaakt. Want volgens mij zit de fout bij de twee bedrijven en had ik als consument niks kunnen doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dave34