Klacht: Klantenservice

op 14 augustus 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vandaag 14 augustus 2019 om 18:49 naar tele 2 gebeld omtrent een betalingsuitstel. Om een lang verhaal kort te maken, vond de meneer aan de telefoon dat dit niet kon. Ik heb meneer aangegeven dat het of een uitstel was, of geen betaling. De meneer begon op dit moment te lachen waardoor ik al een raar gevoel kreeg. De meneer maakt daarna een vergelijking met de supermarkt betalen en tele 2 , waarop ik op mijn beurt er tegen in ga en aangeef dat dat niet relevant is. In de supermarkt betaal je namelijk direct voor je goederendiensten. Bij tele 2 werkt de betaling op factuur en wacht je die af. Totaal onoverwogen stelling van meneer. Toen ik meneer aangeef dat het niet relevant was wat hij zei, zegt hij het volgende ‘ als je dit al niet snapt, moet je maar heel snel teruggaan naar de basisschool meissie’. Waarop hij meteen ophangt waardoor ik zijn naam niet heb kunnen noteren.

Ik vind dit uitermate respectloos en ik ben hier niet van gediend als klant van tele 2.

Hier moet iets mee gedaan worden.

Ik ben pas tevreden als ik geen 2 jaar voor me abbonement maar 1 jaar hoef te betalen. Ik zit in een lastige periode in mijn leven wegens prive omstandigheden, en dit geeft weer een extra zetje richting de depressie.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanskye123