Klacht: Klacht

op 05 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al vanaf may 2018bezig met het opzeggen van mijn bestelingen,ik heb op 23 may besteling gedaan ,maar ik heb’m zelf de dag geannuleerd ,maar tele 2 heeft op actief laaten staan,dus ik krijg elke mand factuuren,en ben ik naar bos incasso terecht gekomen,en BKR ben ik ook onterecht gereristreerd staan ,ik ben echt zat, ik kan geen leening anvragen ook geen kredit door BKR registratie, ik ben door alle toestand dépressif geworden ,en heel veel schaade veroorzakt door tele 2, alles is kapot. En nu bijna een jaar en nog niets opgelost, ik kan echt niet meer. Draama gewoon.

Gewenste Oplossing:

Zo snel een oplossing vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Afakhssi