Klacht: Kan maar 1 televisie aansluiten in huis!

coravoorhamm op 11 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb per 28 oktober een abbonement afgesloten bij tele 2, een aales in 1 pakket, televisie, internet en bellen, daarbij ook nog eens voor 10 Euro per maand extra, onbeperkt bellen, staat ook zo in het contract wat ik getekend heb, en toch word er 12 euro afgeschreven! Volgens hun hebben zij een mail naar mij gestuurd met deze informatie over de verhoging, maar die heb ik nooit gekregen, daarbij als je tekent voor 10 euro, verwacht je niet dat er vervolgens 12 afgeschreven word.. Maar van de week een televisie gekocht voor boven, maar niet aan te sluiten.. Zojuist gebeld, hoe moet ik dat doen en toen kreeg ik te horen dat een 2e tv geheel niet mogelijk is!!!! Nou vraag ik je anno 2012, waar elke huishouden met kinderen, toch zeker op z,n minst 2 tv’s heeft! Ook dit staat niet in m,n contract vermeld! En op mijn vraag of ik dit contract dan kan ontbinden, ja dat kan maar gaat me wel meer dan 400 euro kosten!!!!! Schandalig slecht, dat ze mensen op deze manier weten te bedonderen, informatie achter houden en dan zo,n bedrag durven te vragen!

Kosteloze ontbinding van het contract

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 januari 2012 om 16:16 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er onduidelijkheid is ontstaan over het pakket van de klant en over de doorgevoerde tariefswijziging. Op 1 november is de tariefswijziging doorgevoerd. Tussen begin oktober en 1 november is de tariefwijziging richting de klanten gecommuniceerd. De manier waarop dit naar de klant is gecommuniceerd verschilt per product. Zo is dit bijvoorbeeld gecommuniceerd via de mail en via het Vertel Magazine. Al deze klanten hadden tussen 4 oktober en 1 november vanwege de tariefswijziging het recht om hun contract te annuleren, zoals ook in de mailing vermeld. Voor meer informatie hierover kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daarnaast staat op onze website uitgebreide informatie over de aansluiting van de tv en de mogelijkheden hiervan. Volgens onze gegevens is er 1 maal contact opgenomen over het probleem. Hierdoor is Tele2 nog niet in de gelegenheid geweest om alsnog een passende oplossing te bieden. De klant wordt geadviseerd om contact op te nemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Dit is natuurlijk geen klacht op lossen, dit is iemand van het kastje naar de muur sturen; ik word geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice! Dat had ik al gedaan, en daar werd me doodleuk verteld, dat er een mail gestuurd zou zijn naar mij met de prijsverhoging, en dat zou dan verstuurd zijn tussen 4 oktober en 1 november, beste mensen mijn contract ging pas in op 28 oktober, dus die mail kan ik toch nooit gehad hebben! En het recht om het contract te annuleren heb ik dus ook nooit gehad, daarbij vertelde deze zeer onvriendelijke en bijdehante meneer, over het verhaal dat er bij mij maar 1 tv aangesloten kon worden, want ik zat te ver weg met m,n huis van de centrale voor een tweede kastje, en dat staat zeker niet op de site vermeld! Dus NEE mijn probleem is nog steeds niet opgelost!

coravoorhamm

Heeft op 16 januari 2012 om 13:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door