Klacht: Incasso

op 03 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hoi ik krijg steeds weer een email van bos incasso over een openstaand bedrag bij tele 2 nu is het feit zo dat dat abbonement niet op mijn naam staat maar op mijn zoon hamm ,nu wordt er beweerd dat dit wel op mijn naam staat .Ik heb hier alle vele malen met tele 2 gechat maar wordt dan steeds terug verwezen naar bos incasso en die stuurt je dan weer terug naar tele 2 en tele 2 wilt geen moeite doen om het fatsoenlijk uit te zoeken .ik heb zelf 2 abonnementen lopen bij hun waarbij als ik op de app kijk staat er ook bij sommige facturen dat dit bij bos incasso is wat niet zo is ik heb ook nog nooit een brief of mail erover ontvangen dat het doorgestuurd zou worden naar het incasso bureau wat verplicht is namelijk voordat dat gebeurd alle rekeningen zijn gewoon betaald dat is net zo dat ik in juni mijn abbonements heb gehad en dan rekenen ze in de app al vanaf mei daarover ook al diverse malen gebeld maar aan die telefoon wordt je gewoon afgesnauwd door degene aan de telefoon omdat ze het niet willen snappen als ik vraag waarom zijn er in mei.al kosten geïncasseerd als ik pas in juni mijn abonnementen heb gehad en dan wordt je of afgesnauwd of ze zuchten nog eens door de telefoon en dan raak je gefrustreerd omdat je niet gehoord wordt en niet fatsoenlijk te woord wordt gestaan krijg je dus dat je een toontje lager moet zingen nou daar hou ik niet van om zo behandeld te worden klantvriendelijkheid is ver te zoeken zal ook niet verder meer gaan met hun ik moet nog een jaar maar heb niks meer dan ellende echt heel frustrerend is dat .
Het abbonement van hamm Jacobs is toen der tijd nog aangeschaft via mediamarkt in Breda met de aanbieding van een abbonement van 10 euro per maand met gratis een Microsoft telefoon erbij toen .

Ik ben pas tevreden als tele 2 het eindelijk gaat uitzoeken en alles recht gaat trekken .
En der excuses aanbied

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peetje74