Klacht: Geen vergoeding

op 15 februari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb ergens in november een installatiepakket van tele2 ontvangen en ben hier 2 maanden mee bezig geweest om te installeren via het installatie filmpje en de handleiding, er zijn hier toen verschillende kennissen van mij voor langs geweest die zelf ook in dit vak zitten. Tot eind januari was dit nog steeds niet gelukt. Ik heb eerder geen monteur langs willen laten komen omdat dit 70euro zou kosten. Eind januari heb ik toch maar contact met hen opgenomen omdat we het niet voor elkaar kregen en zo lieten ze ook weten dat de monteur blijkbaar gratis was. Deze monteur vertelde mij dat ik er zelf achteraan moest om mijn geld terug te krijgen voor de maanden die ik heb betaald voor niets. Sinds een week doet mijn wifi het pas echt, ik heb zojuist weer met hen gebeld en het bleek dat mijn WiFi naam niet correct op de sticker staat als hoe die in mijn instellingen staat. Ik heb gelijk even gehoord hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Nu zei mevrouw dat dit alleen maar een maand kan omdat ik zelf heel laat ben geweest met het bellen voor een monteur, terwijl dit redenen heeft. Ik ging er vanuit dat dit geld zou kosten dus heb ik het zelf allemaal proberen op te lossen. En wat krijg ik nu vergoed voor 3 maanden, 6 euro..

Wanneer ik mijn geld terug krijg van de maanden die ik heb betaald voor niks wat ik persoonlijk de schuld van Tele2 vind.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LianneCharel